اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

به گزارش «شیعه نیوز»، "محمد النجیمی" مفتی عربستانی در اظهاراتی فیلم معروف «الرساله-محمد رسول الله» (صلی الله علیه وآله) ساخته کارگردان سوری "مصطفی عقاد" را مورد حمله قرار داد.



وی مدعی شده که این فیلم با استناد با راوایات شیعی در "مجمع البیان" طبرسی و کتاب "شجره طوبی" ساخته شده و سپس این روایات را کذب خوانده است!

بیشترین صحنه ای که این مفتی آن را مورد هجوم قرار داده صحنه ای است که پیکر مطهر حضرت حمزه (علیه السلام) توسط یک وحشی مورد اهانت قرار میگیرد و جگر وی به عنوان مژدگانی به هند مادرابوسفیان داده میشود.

مفتی سعودی ضمن ابراز شگفتی از این صحنه میگوید: آنچه در مورد دستور هند برای قتل حمزه و سپس شکافتن پیکر وی و خوردن جگر توسط هند در این فیلم وجود دارد حقیقت ندارد و ساخته تفاسیر شیعی است.

فیلم الرساله" محمد رسول الله" (صلی الله علیه وآله) فیلمی به یاد ماندنی که توسط تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی عقاد سوری ساخته شد. این فیلم داستان زندگی پیامبر اسلام، محمد بن عبدالله (صلی الله علیه وآله) ، را از چهل سالگی تا وفات و در واقع داستان دوران صدر اسلام را به تصویر می‌کشد.

فیلم نگاهی کاملاً مثبت به اسلام دارد و به تایید انجمن اسلامی عربستان، دانشگاه اسلامی الازهر، انجمن شیعیان لبنان و دیگر مراجع شیعه و سنی رسیده‌است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, توسط علی زاهدی